Jak začít?

Zdravím všechny,

co na tento blog zavítali. Doufám, že zde naleznete nějaké rady, tipy, poznatky či zkušenosti, které se Vám budou třeba někdy v budoucnu hodit. A znovu pak tento web navštívíte.  To je vlastně i důvod proč jsem začal s tímto blogem.

Důvodů bylo více, takže zkusím napsat alespoň pár hlavních:

1) Vyzkoušet si psát

Poslední dobou jsem si četl nějaké novinky ze světa SEO, linkbuildingu a vlastně i copywritingu (tyto odkazy jsou tu opravdu záměrně). Díky těmto pánům jsem po pár letech podnikání na internetu konečně pochopil, co patří mezi nejdůležitější pilíře webů. A tím je kvalitní obsah! Docela mě udivuje, že mi trvalo tak dlouho na to přijít, ale jsem rád, že jsem se k tomuto faktu nakonec přeci jen dostal.

Zajímáte se proč? Proč je kvalitní obsah považován mnohými experty za jeden z nejdůležitějších pilířů každého webu? Odpovědí není nic složitého. Jsou to návštěvníci. Pokud jste alespoň trochu zběhlí v internetovém podnikání, tak víte že Google Analytics (zkráceně GA) je často používaným nástrojem mnohých podnikatelů na internetu, SEO konzultantů, linkbuilderů a vlastně všech, které zajímá především ten jeden důležitý faktor u webů a tím je počet návštěvníků. Rozhodně tím nechci říct, že by neexistovaly další měřitelné faktory u webu, ale pokud chcete, aby váš web někdo viděl pak chcete návštěvníky. A ty přitáhne pouze kvalitní obsah! Díky němu se začnou návštěvníci vracet a přivedou na web další a další známé.

2) Sdílení vědomostí

Za ty léta, co podnikám, jsem nabyl pár zkušeností, které bych rád sdílel s ostatními návštěvníky internetu (třeba i podnikateli). A třeba dostanu i nějaký feedback, jak to dělali druzí 😉

 

3) Reklama

Nebudu Vám nalhávat, že jeden z důvodů, proč psát blog, není i reklama mých projektů, které jsem do této doby na internetu stvořil a stvořím. Přeci jen, reklama zadarmo se vždycky hodí a to nejen těm, co na internetu podnikají.

Napsáním určitého článku však nemusím dělat reklamu jen sobě, ale i jiným zajímavým projektům, které mě oslovili a líbí se mi.

Ale rozhodně to není hlavním důvodem.

 

4) Nové dovednosti

Rád bych i touto formou zkusil v praxi dovednosti ohledně SEO, linkbuildingu a copywrtingu. Jsem v těchto oborech oproti výše zmiňovaným naprostým nováčkem, ale pokud se chci těmto oborům v budoucnosti více věnovat, nebude naškodu si to někde i vyzkoušet a pochopit tak návštěvníky internetu, co je zajímá, co hledají, co se jim líbí… .

 

5) I John Vanhara má svůj blog

Když budete chvíli brouzdat internetem, najdete mnoho blogů patřící velkým podnikatelům, osobnostem, celebritám nebo odborníkům v určitých oborech. A proč myslíte, že i oni mají svůj vlastní blog? Nejšpíše chtějí svým návštěvníkům něco sdělit.

Mezi blogy, které by stály za zmínku bych zařadil například:

 

A já si řekl, tak proč si neudělat taky blog?